Tuesday, February 18, 2025

“Евростил” по европейски и световни стандарти

Share

Вижте статията в bpoi 5/2024 на уебсайта на GPAD

– “Евростил” е семеен бизнес с богат опит – разкажете ни накратко за историята на вашия бизнес?

– “Евростил” започва своята дейност с производство на дограма през 1992г. От 2009 г. компанията е собственик на най-големия завод за интериорни врати на Балканския полуостров. Производствените технологии отговарят на всички европейски и световни стандарти. Производството се осъществява основно на международния пазар – Италия, Германия, Румъния, Гърция, Сърбия, Хърватия, Мавритания, Алжир и др. В България нашите продукти се представят чрез дистрибуторска мрежа, включваща големи DIY мрежи, както и на големи съоръжения – жилищни сгради, хотели, болници и други обществени сгради.

– Вашата марка е символ на качество, управлявате най-големия завод за врати на Балканския полуостров – какво включва продуктовата ви гама?

– Предлагаме на нашите клиенти както стандартни производствени серии, така и индивидуални решения по дизайнерски проекти. Непрекъснато разширяваме продуктовото си портфолио, съобразявайки се с всички иновативни технологии в индустрията и актуалните тенденции в интериорния дизайн. Днес с гордост можем да кажем, че сме в състояние да отговорим на всяко запитване, тъй като освен широка гама от интериорни врати предлагаме и врати за баня, входни врати за апартаменти, метални врати, както и врати за обществени сгради.

– Съвременните клиенти са много добре информирани – какви са техните изисквания и изисквания към вратите?

– Днес клиентите всъщност четат и проучват всичко, което се предлага на пазара, преди да започнат да избират врати за своя дом или имот. Все по-често те избират боядисани врати, скрити панти, магнитни брави и дизайнерски дръжки.

– Какви са последните тенденции и иновации при вратите и как те достигат до България?

– Най-актуални са вратите “тапети”. “Eurostill” разработи собствен модел – INVISBLE, с алуминиев корпус, който може да се изравни със стената или панела при монтаж. Крилото на вратата е с покритие, което може да бъде боядисано, шпакловано или декорирано по друг начин; Вградена каса, скрити панти и магнитна брава гарантират модерен и минималистичен интериорен дизайн.

Друга тенденция в момента са вратите с облицовани детайли и най-често с первази, стигащи до тавана и табло между тях над вратата, което създава впечатление за по-високи врати и помещения.

– Може ли да илюстрираме казаното за най-големите ви проекти?

– Определено да. Инвеститорите все по-често избират дизайнерски решения, тъй като входните врати на апартаменти в жилищни сгради и хотелски стаи задължително имат декоративни детайли от ламперия. Масово избираният модел врати за офис и жилищен интериор е НЕВИДИМ.

– Разкажете ни конкретни примери от туристическата и хотелиерската индустрия за известни хотели, в които са поставени вашите продукти? Кои са най-важните им характеристики освен красивия дизайн – пожароустойчивост, звукоизолация и други?

През последните години използвахме нашите продукти при обновяването и изграждането на много хотели от световни вериги като Intercontinental, Hilton, Four Points by Sheraton, Accor, Pullman и др., както и емблематични наши хотели.

Освен конструкцията на вратите, всички хотели и хотелски вериги се грижат за комфорта и безопасността на своите клиенти, като поставят високи изисквания по отношение на звукоизолация и пожароустойчивост, дори и стандартната противопожарна защита да не ги задължава. Нашата компания е разработила продукти, които отговарят на всички тези спецификации. В момента имаме сертификати за пожароустойчивост 30', 45' и 60' и звукоизолация 36 Db.

Заедно с широката ни продуктова гама, която продължаваме да развиваме, ние предлагаме практически целия цикъл, необходим на клиента – от проектирането до монтажа на вратата.

Вижте статията в bpoi 5/2024 на уебсайта на GPAD

Прочетете повече

Местни новини