21.07.2023 г
108
Керамичните умивалници GROHE ще превърнат всяка баня в зона за релакс с изискан стил и визуално удоволствие
GROHE разширява продуктовото си портфолио под марката GROHE SPA, за да осигури на своите потребители здраве чрез вода. Новата концепция е създадена на базата на три основни аспекта: ексклузивност, опит и усещане за лукс. GROHE SPA ви дава усещане за индивидуалност и личен вкус, уникален по рода си. Иновативен ориентиран към потребителя дизайн прави изживяването ви уникално, добавяйки естетически облик към всеки дом. Брандирането се фокусира върху три макро-тенденции: урбанизация, устойчивост, здраве и благополучие.
Новите керамични умивалници GROHE Airio ще превърнат всяка баня в зона за релакс с изискан стил и визуално удоволствие. Мивките са изработени от специална керамична глина за получаване на възможно най-прецизна форма. Предлагат се в алпийско бяло, с ултратънък керамичен ръб – само 5 мм по цялата обиколка на умивалника, което създава минималистичен дизайн и придава изисканост. Сифонът също е керамичен и в красив бял цвят.
Умивалниците GROHE Airio могат да се комбинират идеално с продукти от луксозните серии Atrio и Allure. Те са оборудвани със специално покритие GROHE PureGuard: тънък слой предпазва от замърсяване и позволява лесно и бързо почистване, антибактериалните йони предотвратяват развитието на бактерии, а гладката повърхност предотвратява натрупването на котлен камък и мръсотия.
Умивалниците GROHE Airio се предлагат в два дизайна – кръгли и овални – за да отговорят на вашите индивидуални дизайнерски решения. Airio е истински шедьовър на материалното изкуство – внимателно изработен, така че страстта на GROHE към водата да се вижда във всеки детайл.