03.05.2024 г
107
От 23 февруари до 2 март в София и Пловдив компанията представи най-новите продукти на марката от портфолиото на QuickFix
Камионът предостави на потребителите възможността да се потопят в света на GROHE, съчетавайки физическо и дигитално изживяване. Уникалният шоурум GROHE X Motion на колела допълва изживяването на модерната марка, като го доставя директно на клиента.
Търсите вдъхновение за обновяване на дома? Най-новите колекции GROHE QuickFix ще ви мотивират да започнете нов DIY проект! Най-новите продукти от серията бяха представени в интерактивен камион, а компанията раздаде много награди.
Акцентът на камиона GROHE бяха продуктите с ново матово черно покритие, благодарение на което потребителите вече имат възможност да проектират своята баня и кухня в изискан цвят. Като перфектен контраст на концепцията за лъскава бяла и хромирана баня, матовото черно покритие създава балансиран цялостен вид. Продуктите Matte Black са перфектният, икономичен избор за ежедневна домашна употреба и могат да бъдат монтирани дори от ентусиасти „направи си сам“. Благодарение на издръжливата технология за прахово покритие, Matte Black убеждава с усъвършенствана устойчивост на корозия, избледняване и надраскване.
Освен нови, елегантни продукти в черен мат, камионът представи и душ слушалките VITALIO START AND COMFORT 110, които имат нов дизайн с красива кръгла и кубична форма.
С новите душове можете да се насладите на GROHE Water Saving – технология, която намалява консумацията на вода, GROHE DreamSpray Perfect Spray, GROHE Long-Life хромирано покритие и GROHE FastFixation – опция за бърза настройка. Душ комплектите разполагат с различни видове дюзи (дъждовна, струйна, масажна), оборудвани със SpeedClean – система против варовик, както и силиконов пръстен, който ще предпази душ слушалката от наранявания.