Saturday, April 26, 2025

Грохе превръща градината Сенато в оазис на „Чистата радост на водата“ по време на Милано дизайн Седмица 2025 г.

Share

10/04/2025
24

След успеха на миналогодишната инсталация в Palazzo Reale, той присъжда червената точка Best of the Best, от 8 до 13 април, компанията превръща градината в завладяващо изложбено пространство

Грохе превръща градината Сенато в оазис на „Чистата радост на водата“ по време на Милано дизайн Седмица 2025 г.

Grohe, водеща световна марка за пълни решения за баня и кухня, се завръща в Милано дизайн Седмица 2025 г. с ново завладяващо изживяване на едно от най -историческите места в Милано – Гардън Сенато. Разположен на Via Senato 14 в модния квартал Милано, той съчетава исторически чар с модерен проект, който го прави предпочитано място за събития и културни изложби – перфектният произход за Grohe Aqua Gallery.

“Grohe Philosophy” Чиста радост от водата на водата “, нашия дизайнерски подход и темата Fuorisalone 2025” Свързани светове “, ние създадохме уникална изложба, която предлага убедителна идея за иновации, дизайн и разработка на нашите продукти”, обяснява Патрик Спек (Патрик Спек)

Внимателно подбраните пространства от галерията Grohe Aqua ще представят продуктите на Grohe като ефективни обекти (функция) и като изящни артефакти (форма), които осигуряват значителен опит с вода (хит). Посетителите ще могат да разберат как тези продукти създават мост между хора, вода и околната среда.

“Проектът играе ключова роля за комбинирането на различни аспекти от нашия живот. Това изисква задълбочени изследвания, анализ и разбиране на нуждите, културите и традициите на хората, както и на естествената среда, за да се създадат пътища за развитие на бъдещи иновации и технологии. Хармония, създавайки продукти и опит, които позволяват на хората да изпитват” чиста радост от водата “, казва Spect.

Пространството Aqua Aqua Aqua Aqua Aqua Aqua Aqua Aqua е проектирано да отразява и създава „стихотворения за вода“. Aqua Bar, съседен, е не само място на освежаване, но и силно послание за издръжливост: Изработено от бутилки за рециклиране, подчертава въздействието на пластмасата върху единична употреба върху околната среда и нарастващия проблем с замърсяването на водата. Като марка, посветена на водоснабдяването в околната среда, Grohe предлага реални решения за справяне със замърсяването на пластмасите – като модерни системи за филтриране на вода, които намаляват необходимостта от пластмасови бутилки за еднократна употреба. Интегрирайки индустриалния дизайн с екологична отговорност, Grohe все още оформя трайно бъдеще.

Gallery Grohe Aqua: Комбинация от красота и иновации

Инсталацията на Senato, създадена от Lixil Global Design and Brand Identity Team, безпроблемно свързва интериорни и външни елементи, предлагайки уникално изживяване. Galeria Grohe Aqua показва красотата, креативността и човечеството на марката, съчетавайки водещи иновации в индустрията и собствените си технологии, които подобряват ежедневието. Това е отражение на участието на Grohe в установяването на бъдещето, в което дизайнът и отговорността съжителстват в перфектната хармония.

Внимателно подбраните пространства представляват селекция от продукти на Grohe, които пресъздават връзката между хората и водата, създавайки моменти на блаженство и осигуряват несравнимо удоволствие от водата.

Grohe Aqua Intelligence®: Иновации за ежедневието

Подходът на марката се основава на дълбоки изследвания и опит в развитието на иновации и технологии, които осигуряват реални ползи, подобряване на ежедневието и увеличаване на опита, свързан с водата. Този подход се вижда в много продукти, представени на изложбата като Grohe Essence Strafed лост В Phantom Black – част от колекцията на наградата Essence, която най -често се избира за проекти в Европа в евтин луксозен сегмент. Новите варианти на дръжката и опциите за цвят гарантират по -голяма свобода на персонализиране.

Миксер Grohe Allure Gravity Във Phantom Black и Cezarstone привлича форми, които причиняват гравитация и създават елегантна архитектурна структура, като същевременно предлага възможностите за персонализиране от Cezarsstone, черно или бяло стъкло и огледален кварцов кварц кварц.

За първи път в Милано ще бъде представен и наскоро уволнен Grohe Pureefoam – Благодарение на патентованата технология, която съчетава перфектния баланс между вода и кино сапун. Системата осигурява копринена пяна, създавайки революционно изживяване, подобно на вертикалната баня, създавайки уникално и овлажняващо усещане за грижа за кожата.

Ръчно изработен душ Grohe Storm Matte Black е перфектната комбинация от модерен дизайн и дълга производителност, предпочитана от потребителите по целия свят. Благодарение на Grohe SmartSwitch можете да изберете струята, която искате – от релаксация и масаж до стимулация, подобрена от патентованата технология за разпространение на сънища.

По време на изложбата Grohe Aqua се захранва от Grohe Blue – водеща система за филтриране на вода в Италия, която предлага филтрирана, охладена и вкусна вода, произхождаща директно от миксера. Grohe Blue въплъщава участието на марката в осигуряването на “чиста радост на водата” по икономичен и екологичен начин. Система Grohe Blue Home Той предлага вода директно от миксера, елиминира необходимостта от бутилирана вода, спестявайки до 7 литра вода и намалява емисиите на CO2 със 76%.

Седмицата на дизайна на Милано през 2025 г. ще бъде незабравимо събитие благодарение на Galeria Grohe Aqua в Senato Garden. В него ще можете да изпитате „чиста радост на водата“ – чрез иновации и Grohe технологии, които не само подобряват ежедневието, но и подчертават участието на марката в устойчивото развитие и отговорност.

Посетете и шоурума Grohe в Милано на Via Crocefisso 19. Той е отворен до 12 април (събота) от 9:30 до 18:00.

Прочетете повече

Местни новини