Tuesday, February 18, 2025

Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

Share

21 март 2024 г
105

След повече от 30 години лидерство, компанията е готова да завладее международния пазар с нова индустриална марка и ново продуктово портфолио

Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

Профилинк, една от най-успешните производствени компании и марки в България, обяви, че е завършила успешно почти едногодишен проект за репозициониране и пълно ребрандиране.

„Щастливи сме да обявим, че след много упорита работа вече можем да покажем нашата нова бранд архитектура заедно с новия облик на Profilink. Проектът стартира преди повече от година и сътрудничеството с водещи специалисти в своята област ни даде възможност да постигнем този успех. Официалната премиера на новите марки е планирана за последната седмица на март”, каза Мариета Зайкова, бранд мениджър в компанията.

Най-важната новина всъщност е новата бранд архитектура и пазарно представяне на LINKIN, основната индустриална марка, под чиято шапка ще се развиват производствените предприятия и други предприятия в групата. Втората съществена промяна в бранд стратегията на компанията се отнася до Profilink, който ще се превърне в бранд на архитектурните продукти на LINKIN и ще продължи да се фокусира върху развитието на алуминиеви и PVC системи за прозорци, врати, фасади, перголи и др.

В момента компанията разполага с голям завод за PVC профили край Пловдив, завод за рециклиране на PVC отпадъци и собствен фотоволтаичен парк на покрива на производствената си база. Изграждането на рециклиращи заводи и фотоволтаични паркове е част от дългосрочната стратегия на компанията за устойчиво развитие.

Преди няколко години започна изграждането на модерен завод за производство на алуминиеви профили – както за архитектурни, така и за индустриални приложения. Очаква се заводът да отвори врати тази година. С този ход Profilink навлиза в нов бизнес – производство на алуминиеви профили и разработване на собствени алуминиеви архитектурни системи.

„Нашият изцяло нов бизнес модел, разширяването на производствените мощности и новото архитектурно портфолио наложиха необходимостта от осъществяване на проект за ребрандиране и пълно обновяване на идентичността на Profilink. Ние ще продължим да предоставяме на нашите клиенти висококачествени продукти и услуги и ще насърчаваме иновациите и устойчивостта в индустрията с увереност и ангажираност“, каза Теодор Линкин, управляващ партньор в Profilink.

Прочетете повече

Местни новини