Friday, November 14, 2025

Trinity Capital започва изграждането на първото село в България

Share

Trinity Capital стартира за първи път новия си проект за търговия на дребно, Outlet Village Sofia – първият изход на открито в България. Пространството трябва да бъде отворено за всички ценители на наистина добри оферти за начина на живот в края на 2026 г.

Проектът има обща търговска площ от 8 500 кв.м, от които 1200 кв. М. е семеен ресторант, разположен на втория етаж. Търговската част, проектирана като търговска промяна в духа на френския Прованс, ще включва 40 магазина от водещи международни и местни лайфстайл марки, а 1800 паркоместа ще осигурят удобен достъп за гостите от Полша и в чужбина.

Гаранция за наличност и посещаемост

Outlet Village Sofia е стратегически разположен – на входа на София, на пресечната точка на един от двата основни коридора на магистралите на България. Приблизително 24 милиона автомобила преминават през втория най -натоварен път на път в страната годишно, което гарантира постоянен поток от българи и чуждестранни туристи, пътуващи през столицата. Стратегическото местоположение не само осигурява балансиран трафик и диверсифициран профил на посетители, но и бърз и лесен достъп благодарение на вече съществуващите 3 входа на три възможни пътни артерии: Ring Road Sofia, Hemus Highway и Botevgrad Road.

Outlet Village Sofia трябва да се развива в синергия с Xopark Sofia – най -големият парк за търговия на дребно на Балканите, разположен в същата зона, който в момента привлича над 8 милиона души годишно и изпитва постоянна динамика на растеж. Заедно и двата проекта ще създадат сложен, обхващащ целия спектър от потребителско търсене – от стоки и услуги, отговарящи на ежедневните нужди, до селекция от дрехи и аксесоари за специални поводи и колекции от водещи марки на лайфстайл. Това ще бъде първата дестинация за пазаруване в страната с впечатляващо търговско пространство от над 100 000 квадратни метра и реалистична молба, за да се превърне в уникална дестинация за пазаруване и развлечение на Балканите по отношение на концепцията и мащаба.

Защо форматът на селото на изхода?

Trinity Capital избира модела на имотите на Outlet, защото това е най -бързо развиващият се сегмент на глобалната търговия на дребно и доказана оперативна концепция в много страни, главно в Централна и Западна Европа. Форматът комбинира, от една страна, присъствието на водещи международни марки за мода и лайфстайл, а от друга страна, избор между специално заредени колекции от изходи и премиум артикули, чиито цени са по-ниски през цялата година, отколкото в добре известни търговски формати. В България понастоящем няма добре заложена и устойчиво управлявана концепция за изход, която да позволи на Outlet Village Sofia да заема ниша на свободния пазар и да предложи нов стандарт за пазаруване. Инвеститорът, Trinity Capital, ангажира водеща международна консултантска компания в целия процес на изпълнение на проекта, който гарантира прилагането му до най -малките детайли, включително бъдещи оперативни процеси на ниво водещи съоръжения в света.

Европейски модел и перспектива

„Нашата цел е не само да изградим магазин за изход, а да създадем ново поколение дестинации за пазаруване, които да комбинират автентична атмосфера и достъп до колекции от изхода на атрактивни цени от водещи марки на лайфстайл и по този начин да отговарят на очакванията на нова целева група потребители“, заяви изпълнителният директор на Trinity Capital Stoyan Kolev. „Outlet Village Sofia ще представи в България доказан европейски модел, който е успешен от години в страни като Италия, Испания и Австрия.“

Очаква се Outlet Village Sofia да бъде не само ключов проект за търговия на дребно в региона, но и двигател за привличане на нови международни марки в страната, както и катализатор за развитието на търговията на дребно в България. Марките на лайфстайла, чиито магазини ще посетим при първото развитие на отворения изход на Балканите в края на 2026 г., включват Томи Хилфигер, Калвин Клайн, шеф, Хюго, Леви, Том Шийор, WMF, Триумф, Самф Напапиджи и Северното лице и много други. Понастоящем 70% от търговските площи са отдадени под наем, останалите 30% от преговорите са в напреднал етап.

Trinity Capital Ad е инвестиционна компания, основана през 2019 г., която е специализирана в придобиването, строителството и управлението на търговските площи.

Компанията притежава и управлява четири парка на дребно в България – Xopark Sofia, Xopark Yambol, Xopark Haskovo и Xopark Plovdiv, и скоро ще изгради още 4 паркове на дребно в градовете Стара Загора, Сандански, Госе Делчев и Разград. През 2023 г., заедно с AP Capital, Trinity Capital придобива West Mall, през 2024 г. той става акционер на веригата за магазини на Minimart, а в началото на 2025 г., заедно с Hus Ltd., той придоби първия търговски център от западния тип – Sofia Park Center Sofia.

Портфолиото на компанията включва и проекта на първото жилищно имение в България, който трябва да бъде открит в края на 2026 г. в непосредствена близост до Xopark Sofia на Botevgradsko Shose Bles.

Очаква се бързият растеж на компанията да доведе до собственост и управление на активи с общо търговско пространство от 270 000 квадратни метра до 2028 г. Фокусираният подход на Trinity Capital и да се стреми да разшири портфейла си, го позиционира като лидер в индустрията, предлагайки уникални възможности на марките.

Прочетете повече

Местни новини